• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gregor Pilgram: »Generali je v zelo dobri kondiciji«

Z Gregorjem Pilgramom, novim direktorjem zavarovalnice Generali v Avstriji, smo se pogovarjali o razsežnostih nove funkcije, odzivu zavarovalnice na koronakrizo in ohranjanju stikov z domovino.

Nova funkcija za Gregorja Pilgrama pomeni tudi premik iz Prage na Dunaj, ki mu je blizu še iz časov študija. »Krajše pa bodo tudi poti ob koncih tedna, ko se vračam v Ljubljano k družini,« pravi Pilgram.

Izzivov ne bo manjkalo

Sredi maja smo poročali, da je Gregor Pilgram, dozdajšnji glavni finančni direktor zavarovalnice Generali za Srednjo in Vzhodno Evropo, napredoval na položaj generalnega direktorja Generalija v Avstriji. Kot je povedal za MM, nova funkcija prinaša tako nove izzive kot tudi odgovornost vodenja trga, ki po njegovih besedah  v Skupini Generali velja za enega odnajvečjih in najpomembnejših v Evropi. Pilgram sicer še naprej ostaja aktivno vpet v regijo, znotraj katere je prevzel področje marketinga in prodaje za območje Avstrije, Srednje in Vzhodne Evrope ter Rusije.

»Na tem področju se nam v času, ki je pred nami, obeta veliko sprememb. Močna prisotnost digitalnih tehnologij v zavarovalništvu nam omogoča, da bomo produkte še lažje približali individualnim potrebam posameznih uporabnikov in izboljšali uporabniško izkušnjo,« pojasnjuje Pilgram. Ob tem opozarja, da je kategorijo pomembno zaznamovala tudi epidemija koronavirusa, predvsem v obliki spremenjenih navad in potreb uporabnikov. »Vse to in še veliko več so področja, ki se jim bom v prihodnje intenzivno posvečal tako na avtrijskem trgu kot tudi znotraj regije.«

Dosegli visoko raven ozaveščenosti o združeni zavarovalnici

Zanimalo nas je tudi, kako in v kolikšni meri bo ohranjal stike z domovino. Kot zagotavlja, bo s Slovenijo še naprej ohranjal tesne stike. »Kot predsednik nadzornega sveta Generalija sem dobro seznanjen tudi s poslovanjem zavarovalnicev Sloveniji. Nenazadnje pa sem tudi v svoji regionalni funkciji vodenja marketinga in prodaje pogosto v stiku in seznanjen z dogajanjem na slovenskem trgu. Tako da bi lahko rekel, da dogajanje v Sloveniji še vedno spremljam in ga tudi dobro poznam.«

Kot smo v MM-u že poročali, je bil Pilgram v preteklem letu aktivno vpet v vodenje združitve zavarovalnic Generali in Adriatic Slovenice, ki so jopo besedah sogovornika zelo uspešno izpeljali. »Imamo pozitivne odzive med zavarovanci, agenti in s trga. Z marketinškimi aktivnostmi smo med uporabniki dosegli visoko ozaveščenost o združeni zavarovalnici, pomembno pa smo okrepili tudi blagovno znamko in predstavili kar nekaj novih prednosti združene zavarovalnice Generali.« Med njimi poudarja razširjen produktni portfelj, boljšo dostopnost agentske in prodajne mreže, razširjene digitalne prodajne poti in inovativne storitve, ki jihnameravajoše naprej intenzivno razvijali.

»Uporabnikom želimo ponuditi njihovim potrebam prilagojene rešitve injim stati ob strani kot pravi vseživljenjski partner. Eden od takšnih primerov je zagotovo tudi epidemija covida-19, ki je praktično čez noč ustavila življenje v Sloveniji in po svetu. Vesel sem, da smo se v Generaliju tako hitro in učinkovito odzvali na novo resničnost ter vzpostavili različne oblike poslovanja na daljavo in tako našim strankam omogočili praktično nemoteno sklepanje zavarovanj,« je poveda Pilgram. Veliko pozornosti so namenili tudi nadgradnji življenjskega zavarovanja s kritjem covid-19. »Z različnimi komunikacijskimi aktivnostmi smo ves čas epidemije ostajali v stiku tudi z zavarovanci. Vse to me utrjuje v prepričanju, da je Generali v Sloveniji v zelo dobri kondiciji,« sklene Pilgram.