-
Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse...
-
To je ključno vprašanje, ki bi si ga moralo v »novi normalnosti«...
-
Z novim letom je na slovensko komunikacijsko sceno vstopil nov, že od...
-
»Zgodbarjenje ni posel kot vsak drug; s pripovedovanjem pravih zgodb, ki se...
-
Čeprav je zvestoba blagovnim znamkam v dobi digitalnih medijev zelo...
-
V FM Agenciji po besedah direktorja Jake Gornika ne beležijo odpovedi...
-
13.03.2020 Paideia Events: »Zagotavljamo storitve na enakem nivoju, kot smo jih pred pojavom virusa«
Mojca Majhen, direktorica agencije Paideia Events, kljub zaostrenim razmeram...
-
Z Boštjanom Matkom, direktorjem agencije Hiša vizij, ki je podizvajalec...
-
07.03.2020 »Nikoli ne spustim noge z gasa«
Nils Adriaans je bil odgovorni urednik nizozemske marketinške revije...
-
Kakovost oglasov je v zadnjih desetih letih občutno padla. S tem pa se je...
-
Raznolikost je postala stalnica pogovorov v marketinški stroki. Zavedanje,...
-
»Najuspešnejša so tista podjetja, ki se osredotočajo na merjenje...